Azi o să fim fericiți!

  Pentru că toată lumea se plânge de zilele de luni, eu azi mă bucur de ea. Pentru că azi mă bucur de soarele ăsta timid, ador cafeaua asta fierbinte din stânga mea, melodia asta care-mi dă o stare de bine, pentru că trăiesc și-mi place la nebunie s-o fac. Și ce daca e început de săptămână?! Azi e luni și mă bucur de persoanele din viața mea, de sărutul mamei de dimineață, de primul gând pe care l-am avut când am deschis ochii, de faptul că sunt îndrăgostită, de faptul că încă mă ține inima să iubesc și-am să iubesc multe lucruri de azi înainte.
  Ți-ai face cine știe ce părere despre viața mea, când de fapt nu-i așa. N-am zis că am o viață așa perfectă, ci doar că azi e o zi superbă și-o să iubesc toate noutățile pe care le aduce. Azi renunțăm la griji, renunțăm la gânduri negre, la orice altceva ce ne-ar ține deprimați în spatele unei ferestre. Ieșiți cu toții afară!!! Vă așteaptă viața!
  Și ce dacă o să plouă, asta inseamnă că nu trebuie să continuați să trăiți?! Ce vă împiedică să fiți fericiți? Pe mine azi, lăsați-mă să fiu fericită!!! Motive avem cu miile. Vă trimit un zâmbet și vă provoc să fiți fericiți!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Latino Café © 2013 | Designed by Alex Faluta | Back to top