Lumea-i plină de femei superficiale

 Cine spune că femeile au nevoie neaparat de cadouri scumpe și chestii materiale pentru-a se simți mai iubite și mai fericite. Țin neapărat pe această cale să dezmint această afirmație, cu riscul de a nu mai fi considerată o femeie normală! Știu că un cadou potrivit nu poate da greș niciodată în a vedea o femeie strălucind de fericire, dar cât de mare e satisfacția când vezi o femeie strălucind la fel, doar privind bărbatul pe care-l vrea lângă ea. Deci cadourile și celelalte mici răsfățuri, fac o femeie fericită... Dar asta-nseamnă că femeia aceea nu se mulțumește sau nu e îndeajuns de fericită cu bărbatul care-i stă alături.
 Ca femeie, țin să spun că nu se compară bijuterie sau cadou cu unica senzație de-a vedea pe cineva că face niște gesturi mici, dar sigure pentru tine. Nu se compară niciun dar material cu sentimentul că ești apreciată de un om sincer. Prefer o floare ruptă de pe stradă,într-un moment spontan, decât un trandafir cumpărat, că uite așa scrie ”la carte” că tre' să-i dai femeii.
 Cadourile, le las în seama tuturor femeilor superficiale, care nu se pot bucura de niște gesturi simple superbe. Eu mă satur cu-o încurajare, cu-n sfat bun, cu-o mângâiere, cu-n sărut pe frunte dulce și din inimă și cu faptul că oricare ar fi băiatul de lânga mine, știe să mă înțeleagă, știe cum sunt, știe cum să mă facă sa mă simt importantă. Cadourile se compară între ele, sentimentele nu!

1 comentarii:

Mădălina spunea...

E foarte adevarat ce ai scris tu si cred ca nu esti singura care gandeste asa :)

Trimiteți un comentariu

Latino Café © 2013 | Designed by Alex Faluta | Back to top