Azi salut clubul „Nu știu”

  Groaznic atunci când te trezești de dimineață fără să ai ce să faci. Cu-o scârbită oboseală, m-am ridicat din pat. De ce? Puteam sa mai dorm. E prima oară când nu mai am chef să dorm. Am o sadică dorință să scriu, am o mie de idei și mă împotmolesc totuși. Azi nu mă înțeleg. Nu știu să ador decât cafeaua asta neagră. Azi vreau al naibii de mult ceva... Încă nu știu ce. Azi vreau să fac un lucru da' cât timp Eva asta orgolioasă din mine există, n-o să pot.
  Mă gândesc deocamdată la o singură chestie, am energie...și ce fac azi?! Aș vrea să fac un lucru bun, pentru că de-o bucată de vreme mă ocup doar cu rahaturi nesemnificative.
   Mi-am dat seama de ceva, cred că de azi detest să primesc flori. E așa frustrant să le vezi cum se usucă, cum se pleoștesc, cum mor. E urât, mai ales când ai impresia că trebuiau să țină parcă ceva în viață. Azi e prima oară când îmi doresc să plouă să pot să-mi dau seama dacă sunt irascibilă sau e chestiune permanentă, asta, cu „nu știu”...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Latino Café © 2013 | Designed by Alex Faluta | Back to top